2009/04/02

Resultat

Vikt: -0,4kg Totalt -11,4 kg
Bröst: - 1 cm Totalt -8 cm
Under bröst: -0,5 cm Totalt -10 cm
Midja: -0,5 cm Totalt -12 cm
Höft: -0,5 cm Totalt -11 cm
Stuss: -0,5 cm Totalt -10,5 cm
Lår uppe: - 0,5 cm Totalt -6,5 cm
Lår nere: -0,5cm Totalt - 7 cm
Arm: -0,5 cm Totalt -3,5 cm

Blev bara 0,4 denna veckan. Kan inte hjälpa att jag känner mig lite besviken fasten jag inte borde göra det. Jag har ju minskat i cm överallt denna veckan. Vet faktiskt inte hur muskelbyggande crosstrainern är eller om den bara är mer kondition.

Låg och kelade igår när Rickard säger till mig: Du måste ha tappat mycket på rumpan för den känns nästan benig:-). Jag har aldrig i hela mitt liv blivit kallad benig på något ställe. Jag, benig? Tror inte det va. Men ändå så gulligt♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar