2009/03/02

Dagens bikt;-)

Vad tomt här har varlit i några dagar. Men nu är jag tillbaka. Var på fest i lördags och det blev lite godis och även lite chips. Inte överdrivet men lite. Dricka blev det med. Drack bara cider. Har inte en aning om vilken alkohol som är bäst att dricka om man nu ska. Dagen-efter-hungern kom som ett brev på posten igår så det var inte den bästa dagen jag varit med om. Inte katastrofal men absolut inte bra. Första gången sedan jag började som impulsköpt godis. Blev en påse bilar. Nu är det vanligt igen:-)
Min dag
8.00 Yoghurt m. musli & honung, 1 rågmacka m. ost & rödbetssallad, kaffe m. mjölk
10.00 Kaffe m. mjölk
12.00 4 fiskpinnar, 1 potatis, lite remoladsås, ärtor
16.30 Makaronipudding, ärtor
20.15 2 knäckemackor m. ost
  • Ingen träning. Skulle tränat men fick jobba över och jag blir så trött av det.

Börjar redan fundera på vägningen på torsdag. Hioppas verkligen att det blir ett minus denna veckan fasten det blev som det blev i helgen. Jag har inte överätit på någotvis men det har ändå varit lite onyttigt. Håll tummarna för minuset på vågen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar