2009/03/13

Fundering

Jag har funderat lite fram och tillbaka med detta med matdagboken. Tycker den är tråkig att skriva och om det nu är någon som läser den så måste den vara ännu tråkigare att läsa;-). Jag har iaf kommit fram till att jag ska ha ett uppehåll med dagboken. Jag tycker att jag inte behöver ha koll på mig själv längre för jag tycker jag gör ett bra jobb. Men ser jag minsta lilla början till slarv så kommer den tillbaka igen. För det är ganska pinsamt att behöva skriva upp felen så att alla kan se. Men just nu känns det bra och jag vet vad jag gör. Vet inte heller om det blir uppdatering på denna sida varje dag heller. Det återstår att se.
Tänkt att jag skull försöka föra in tråning iaf eftersom jag inte kommit igång med den så bra som jag hade önskat. Behöver kanske den pushen till det.
Ska på 40-årsfest imorgon och då gäller samma som tidigar. Inte överåta utan lagom. Jag kommer att tillåta mig efterrätt/onyttigheter även det i lagom mängd.
På återseende:-)

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är! Jag läser här inne varje dag och håller koll på dig! ;-). Hejja, hejja!

    SvaraRadera
  2. Tack vad snäll du är:-). Känns bra att veta eftersom det då blir mycket jobbigt om man skulle fuska något:-)

    SvaraRadera