2009/03/26

Träning

Laddad för en ordentlig genomkörare hämtade jag syrran idag. Kommer ner och då är löpbandet ej fungerande eftersom kontakten gått sönder. Blev ett litet antiklimax. Vi fick köra lite enbart på crosstrainern. Hoppas bandet är fixat till på söndag för det känns faktiskt inte som man kört riktigt.
  • 22 min crosstrainer
  • 3x10 triceps
  • 5x10 curl
  • 3x10 sidlyft

Provade åter den där vibra movern. Tycker det är riktigt otäck. Är kanske en sådan man får vänja sig vid. Jag gick av efter 30 sek och kände mig nästan yr. Mysko.

2 kommentarer:

  1. Hej! jag var in på min blogg Angel in my kitchen..en blogg som jag inte skrivit i på länge.
    Jag vill tacka så otroligt mycket för nomineringen,som var helt oväntad för mig.Nu ska jag ta tag i den bloggen.
    Många kramar från Anna-Carin

    SvaraRadera
  2. Oj förlåt...här kommer adressen till min blogg angel in my kitchen :-)
    // Anna-Carin

    SvaraRadera