2009/03/19

Träning

Ner till träningen. Traskar som en galning. Ljudboken är riktigt spännande nu så tiden flöt iväg. Ganska bra:-). Har lite svårt med att teckna tider nästa vecka. Kvällsjobb och möten som kommer ivägen. Och naturligtvis hade någon redan tagit en av tideran jag kunde. Så som det ser ut nu är det bara torsdag som är tecknad för min del. Får jag visa att jag kan här hemma också.
Ut och gå med dig frun.
  • 35 min prom i 5,6 takt
  • 3x10 triceps med 3kg hantel
  • 5x10 curl
  • 3x10 sidolyft
  • 15 min på crosstrainern

Nu har jag kommit upp i 15 min på crosstrainern och det är jag stolt över. Funderar lite på om jag ska köra 15 min några gånger för att sedan öka motståndet eller om det är bättre att öka på tiden ännumer först. Någon kunnig träningsfreak som vet vad som är bäst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar