2009/03/12

Resultat vecka 9:-)

Vikt: -0,5kg Totalt -10 kg
Bröst: - 0,5 cm Totalt -6 cm
Under bröst: -0,5 cm Totalt -8,5 cm
Midja: -0,5 cm Totalt -10,5 cm
Höft: -1 cm Totalt -9 cm
Stuss: -0,5cm Totalt -9,5 cm
Lår uppe: - 0,5cm Totalt -5,5 cm
Lår nere: -0,5cm Totalt - 6 cm
Arm: -0 cm Totalt -2,5 cm

Jag är så glad idag att jag faktiskt klarade mina första -10kg:-D. Tycker det har varit jobbigt några dagar nu och varit sugen på det mesta i onyttighetsväg. Har även fallit för någon enstaka bit så jag hade faktiskt inga förhoppningar att det skulle gå vägen denna veckan. Men det gjorde det. Exakt 10kg är nu försvunna från mig:-D. Jag hoppas att det blir en liten nytändning och morot nu så att det förhoppningsvis kan kännas lättare igen. Jag har dessutom börjat men kromtabletterna igen för att se om det är så att dom faktiskt gör någon verkan på mig. Har tagit dom två dagar så om någon dag vet jag nog.

Hejja mig vad duktig jag är:-)

2 kommentarer:

  1. GRATTIS:.. har du gått ner 10 kg, FANTSTISKT..
    :-D

    SvaraRadera
  2. Tack:-). Känner mig mycket stolt:-)

    SvaraRadera