2009/03/16

Nöjd med träningen

Jag är riktigt nöjd med min dag idag. Har inte känt något sug idag. Kromtabletterna? Eller det kanske kan vara så jäkligt att M&M:en med jordnötter jag hittade efter Oslotrippen är slut och det finns helt enkelt inget här hemma som man kan vara sugen på.
Är riktigt nöjd även med min träning idag. Känner det i hela kroppen och det känns så skönt.
  • 45 min promenad i 5,6 takt
  • 3x10 triceps med 2kg hantel
  • 5x10 curl
  • 3x10 sidolyft
  • 12 min på crosstrainer

Känns att man börjar få lite bättre flås igen. Klarade 12 min på crosstrainern utan paus. Behöver jag säga att jag är stolt och glad över det;-). Känner mig duktig. För visst är jag det? Hade ju som första mål att klara 10 min utan paus och där är jag nu. Ska kanske sätta 15 min utan paus nu då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar