2009/02/08

7/2 Dagsredovisning;-)

Precis hemkommen från kalas. Jag är så grymt stolt över mig själv hur jag klarade av kvällen. Ingen tårta och jag kände inget "tycka synd om mig själv". Kände inget sug heller när alla andra åt. Jag har varit så duktig:-).
Min dag
8.30 2 ägg, 1 rågmacka m. ost, kaffe m. mjölk
13.00 1 kycklingben, 1 potatis, lite sås, ca msk lingon, grönsaker
16.30 Lite yoghurt, 2 knäckemackor m. ost
18.30 Liten bit pannkaksrulle, sallad
20.00 2 koppar kaffe m. mjölk
22.00 1 clementin
  • 30 min rask promenad
  • 10 min crosstrainer
  • 5x10 curl
  • 3x10 sidlyft
  • 1x20 triceps m. gummiband

Blev så glad vid träningen också. Klarade mina 10 min på crosstrainern UTAN paus. Ganska mör och ordentligt flåsandes men jag klarade det:-). Och sen har jag ju även lyckats öka antalet upprepningar på mina övningar med. Att man kan bli så tramsigt glad över så små saker:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar