2009/02/17

Kramp i vaden

Helt ok dag. Inga missöden vad gäller maten.
Min dag
8.00 Lite yoghurt m. musli & honung, 1 rågmacka m. ost, kaffe m. mjölk
12.00 2 korv i bröd m. lite bostongurka & ketchup, 1 kopp varm choklad gjord på kakao
16.00 Kokt fisk, 2 små potatisar, äggsås, ärtor
19.30 1 ägg, 3 små riskakor
  • Ingen motion
  • 1 1/2 timmes lek i snön med barnen har det blivit iaf

Måste nog bli bättre på att dricka. Vaknade inatt och hade världens kramp i vaden. Höll i sig nästan hela natten. Inte den intesiva krampen men kändes ändå. Vet inte om det kan ha att göra med att jag nog bastade lite för länge eller om jag allmän inte dricker så mycket som jag borde. Hoppas det var en tillfällighet för det gör så jäkla ont med kramp.

Imorgon ska jag äta en semla. Väl inplanerad. Mamma kommer och då blir det bara middag mitt på dagen och sedan fikar vi på en semla på em. Det ska bli så grymt gott. Tror jag iaf:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar