2009/02/12

Surfar vidare på framgångens våg;-)

Dagen har varit bra. Surfar lite på framgångsvågen fortfarande:-). Har lite svårt att förstå att så små förändringar kan göra så stor skillnad. Självklart är jag gladast för det.
Min dag
8.00 Lite yoghurt m. yoghurt, 1 fullkornsmacka m. ost & gurka, kaffe m. mjölk
10.00 Kaffe m. mjölk
12.00 Tomatsås m. vitlök & räkor, pasta, sallad
16.00 1 kotlett, 1 potatis, sås, 1 msk lingon, grönsaker
20.00 1/2 burk keso, rivet äpple, kanel
  • 30 min rask promenad
  • 3x10 triceps m. 2kg hantel
  • 5x10 curl
  • 3x10 cykelcurl
  • 3x10 utfall m. 2kg hantel i vardera hand

Har faktiskt varit lite småhungrig idag. Har glömt att ta upp mitt rågbröd så jag har fått ta Rickards fullkornsbröd och det mättar inte alls på samma vis. Men det kan ju inte enbart bero på det. Är hungrig nu igen men jag ska gå och ta keson och äpplet nu. Det är riktigt gott att äta det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar