2009/02/24

Dagens bikt;-)

Min dag
6.15 Yoghurt m. musli & honung, 1 fullkornsmacka m. ost, kaffe m. mjölk
10.30 Rester spagetti, köttfärssås, tomat
14.00 1 banan
16.00 2 köttbullemackor m. rödbetsallad
20.15 Liten skål yoghurt m. musli & honung
  • 30 min promenad i 5,7 km/h, var faktiskt 33 min ser jag:-)
  • 10 knäböj
  • 5x10 curl
  • 3x10 sidocurl
  • 3x10 sidolyft
  • 10 bakåtsparkar
  • 3x10 triceps

Är riktigt nöjd med mitt pass idag. Känns att jag har provat några nya övningar. Stretchar alltid bra men känner ändå på baksidan av låren att det spänner lite. Är nog från bakåtsparkarna eller vad dom nu heter.

Min lilla träningslokal på jobbet. Löpbandet är riktigt flitigt använt. Tycker det är kanon att behöva skriva upp tid för då har man lite piskan på ryggen att man måste iväg och träna. Alldeles lagom med grejer och inte en massa moderna grejer som man inte kan använda för att man inte kan ställa in dom. Vem orkar läsa en manual som tar hela träningspasset att läsa. Inte jag iaf;-). Trivs bra i vår lilla träningslokal och jag tror att det är fle som hittat dit också för det börjar faktiskt bli ganska många som tecknar sig. Bara jag få tider så;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar