2009/02/16

Dagens bikt;-)

Det har rullat på idag också. Glömde tala om att jag blev bjuden på alladin två gånger i gårkväll men kunde tacka nej till båda. Då känns det bra:-)
Min dag
6.15 Lite yoghurt m. musli & honung, 1 rågmacka m. ost, kaffe m. mjölk
10.30 Rester stek, 1 potatis, sås, grönsaker
14.00 1 banan
16.30 4 tunna bitar fläsk, 1 potatis, löksås, ca 1 msk lingon, grönsaker samt 1 litet glas mjölk m. lingon
20.00 1/2 burk keso, rivet äpple, kanel
  • Ingen motion
  • Lång skön bastu

Motionen är lite dålig just nu. Dels känner jag mig inte riktigt ok och dels är jag lite nervös över resan på torsdag och har svårt att bli färdig med något. Men det kommer.

Tog mig lite "efterrätt" idag. När vi äter fläsk brukar jag alltid ta ett glas mjölk med lite lingon i. Gjorde detta idag också och det kändes riktigt lyxigt. Ibland är det inte mycket som behövs för att det ska kännas extra;-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar