2009/02/10

Dagsredovisning;-)

Jobbat idag så det har åter igen varit lite konstiga tider. Har ändå varit bra för jag har inte hunnit bli hungrig mellan.
Min dag
6.15 Lite yoghurt m. musli, 1 rågmacka m. ost & gurka, kaffe m. mjölk
10.30 Rester korvgryta, 2 knäckemackor m. ost, kaffe m. mjölk
14.00 1 äpple
16.00 Chili con carne, tomat
19.00 1/2 burk keso, rivet äpple, kanel
  • 30 min rask promenad
  • 3x10 triceps
  • 5x10 curl
  • 3x10 sidlyft

Känns alltid extra bra när man har tränat riktigt med core-övningar också. Tror det kan vara så att när jag bokar tid i lokalen på jobbet så måste man iväg och då gör man även core också. Jag känner mig duktig och på någotvis längtar jag till på torsdag när jag får kolla hur duktig jag varit. Hoppas bara att det visar det också. Men det känns på kläder om inget annat så lite har jag tappat även denna veckan. Hur mycket vet jag på torsdag. Men jag känner mig stolt över mig själv:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar