2009/02/22

Dagens bikt;-). Åter till vardagen

Då var vardagen tillbaka igen efter resan. Känns skönt att det blir som det ska igen.
Min dag
8.30 Yoghurt m. musli & honung, 1 fullkornsmacka m. ost, kaffe m. mjölk
12.00 3 skivor blodkorv m. lite lingon & bacon, rivna morötter
16.00 1 liten kotlett, 1 potatis, sås, ca 1 msk lingon, grönsaker
19.45 1/2 burk keso, rivet äpple, kanel
  • 40 minuter lite raskare än normalt (5,2 km/h)
  • 3x10 triceps m. 2kg hantel
  • 5x10 curl
  • Lång skön bastu ikväll

Kom på idag att farten på löpbandet är faktiskt hur fort man går. är lite sen vbad gäller sådant;-). Brukar gå på ungefär 5,7 km/h och jag vet inte riktigt vad som räknas som rask takt. Jag har kanske lurats. Men det är inte med vilje som jag gjort det;-).

Ja det känns bra att det är tillbaka till vardag igen. Hoppas bara att jag kan bli av med det kilot som kom krypandes dessa dagar. Jag ska vara glad om jag får minus och det är det jag strävar efter denna veckan. Bara att vågen visar minus och sen hur mycket det blir spelar ingen större roll denna veckan. Jag kämpar på:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar