2009/02/18

Dagens bikt;-)

Har varit onyttig idag. Det var gott en liten stund men sen blev det för mycket.
Min dag
8.30 Lite yoghurt m. musli & honung, 1 rågmacka m. ost, kaffe m. mjölk
9.30 Kaffe m. mjölk
13.00 Korvstroganoff, ris, rivna morötter
16.00 3/4 semla, kaffe m. mjölk
19.30 3 små riskakor m. ost
  • Ingen motion

Gjorde semlor idag för mamma var uppe och hälsade på. Har sagt att en semla ska jag få äta och det blev idag. Nu blev det inte en hel för det blev för mycket. Kände mig nästan lite illamående efteråt. Kändes som om grädden körde i magen på mig. Kändes fantastiskt att lämna en del av semlan. Trodde jag aldrig i hela mitt liv jag skulle kunna göra. Att jag sen gjorde det självmant också, att det kändes bra är också fantastikt. Skulle kanske lämnat den 2 bett tidigare men jag är nöjd ändå:-).

Sticker vi till Oslo imorgon så här kommer att bli tyst nu tills på lördagkväll. Kommer äta onyttiga saker men ska göra ett allvarligt försök att inte överäta iaf. Äta tills det känns lagom sen är det bra. Önska mig lycka till:-).

Ja det är iof vägning imorgon så det måste jag försöka få in innan vi sticker. Känns lite kluvet inför imorgon. Motionen har varit riktigt dålig denna veckan och semlan idag. Vi får väl se vad det visar imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar