2009/02/08

Dagsredovisning;-)

Dagarna går fort. Har svårt att hinna med ibland. Nu kan det kanske bero på att vi sov länge i morse och åt inte frukost förren vid 10. Hela dagaen har varit väldigt konstig matmässigt. Var riktigt hungrig nu för en stund sedan så jag fick ta lite mer än vanligt så här sent. Är faktiskt fortfarande lite hungrig s¨jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Hoppas det försvinner;-)
Min dag
10.00 1 ägg, 1 rågmacka m. ost, lite yoghurt m. honung, kaffe m. mjölk
13.00 1 apelsin, 2 koppar kaffe m. mjölk
15.30 Stek, 1 potatis, lite sås, 1 msk lingon, grönsaker
19.30 Lite yoghurt m. musli, 1 knäckemacka m. ost
  • 1 tim promenad m. barnvagn
  • Lång skön bastu

Tog Lilly i vagnen och gick upp och handlade det jag glömde innan. Det frös på ganska bra så det var ganska halt så jag kunde inte gå så fort. Frös mycket när jag kom hem för jag hade inget underställ eftersom jag inte trodde det skulle vara så kallt. Rickard hade satt på bastun så det var bara att sätta sig där och värma sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar