2009/02/22

Hemma igen efter Oslo

Dagarna som gått nu när vi har varit iväg har inte varit bra matmässigt. Men det visste jag ju om och idag, första hela dagen hemma är det tillbaka som vanligt. tillbaka till verkligheten. Har varit och tränat i fm och det kändes riktigt bra. Kunde inte gå så fort som jag brukar för jag har så ont i båda mina höfter. Vet inte om det är sängarna eller om det är en kombination på sängarna och allt strosande i snö och backiga, stenbeklädda gator. Gick iaf 40 minuter idag och det var vad som kändes ok. Hoppas det släpper snart.
Tjuvade lite på vågen i morse. Dumt gjort för naturligtvis väger jag mer idag. Vet inte rikitgt om jag hade väntat mig något annat. Kna ju hoppas att det är så att det försvinner med en gång nu när det är som det ska med mat igen. Återstår att se på torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar