2009/02/06

Dagsredovisning;-)

Dagen har varit bra. Kvällen har inte varit lika bra. Dock ingen större fara men tillräckligt för att jag ska tycka att det inte är ok.
Min dag
6.15 Lite yoghurt m. musli, 1 rågmacka m. ost & gruka, kaffe m. mjölk
10.30 Rester från korvstroganoff, ris, tomat, kaffe m. mjölk
13.30 1 banan
16.30 Hemmagjord gyrossallad m. ca 1 msk lättcreme fraich smaksatt m. vitlökkrydda
19.30 3 små riskakor m. ost. Tyvärr ganska många ostskivor direkt i munnen.
21.00 2 rutor mörk choklad
  • Ingen motion

Har tyvärr blivit ganska mycket ost ikväll och det är inte bra. Tog även 2 rutor mörk choklad och det hade jag inte planerat in.

Imorgon ska vi på kalas så då kommer ett litet test för min del. Kan säkert låta bli tårta men det kommer att vara svårare om dom bjuder på philadelphiakaka. Nåja det återstår att se imorgon. Går narurligtvis ut för att vara duktig imorgon. Kommer att kämpa för att äta normalt och inte vräka i mig. Liten normal portion gäller även om det är kalas. Det fixar jag:-)

1 kommentar: