2009/02/05

Bra träningsdag:-)

Nytränad och nyduschad sitter jag här och mumsar på keso, rivet äpple och kanel. Känner mig riktigt fräsch:-)
Min dag
6.15 Lite yoghurt m. musli, 1 rågmacka m. salami & gurka, kaffe m. mjölk
10.30 Rester fläskpannkaka, lite lingon, rivna morötter
12.30 1 clementin
14.30 1 banan
16.30 Korvstroganoff, lite ris, hackad tomat
20.00 Keso, rivet äpple, kanel
  • 35 min rask promenad
  • 10 min på crosstrainer
  • 3x10 curl
  • 10 "cykelcurls"
  • 2x10 sidlyft
  • 1x20 triceps

Oj vad fint det ser ut. Är riktigt nöjd över träningen. Crosstrainern var lika jobbig idag men jag kämpade mig igenom dom 10 min men små pauser. Körde lite triceps med gummiband och det gick ganska bra. Vet faktiskt inte om det bara finns det som hjälper mot gäddhänget eller om det finns andra övningar också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar