2009/02/01

Dagsredovisning;-)

Dagen har gått bra. Blev lite konstigt när jag stod och skar upp steken i em. Stoppade en bit i munnen utan att tänka på vad jag gjorde. Gammal ovana som kom tillbaka. Det slog mig inte förren efteråt att jag verkligen hade gjort det.
Min dag
8.30 2 ägg, 1 rågmacka m. ost & lite rödbetsallad, kaffe m. mjölk
11.00 Kaffe m. mjölk
12.30 1 fullkornsmacka m. köttfärslimpa & inlagd gurka
16.00 2 skivor stek, 1 potatis, lite sås, morötter, lite lingon
19.00 Lite yoghurt, musli
  • 45 min promenad lite raskare än normalt

Köpte ny musli för ett tag sedan och Molly ville ha den ikväll. Den såg helt otroligt god ut med torka frukt och hela nötter så jag var bara tvungen att ta lite och smaka. Den var jättegod:-). Inte det bästa att ta det så sent men det var inte så mycket iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar