2009/01/18

2 veckor

Då var denna veckan också slut. Kämpat i två veckor. Men kämpa är nog fel ord att använda för det har faktiskt gått väldigt smidigt. Kan bara hoppas att det fortsätter så. Nu ska jag inte väga och mäta förren på torsdag så jag går i lite ovisshet om det går bra eller inte. Men det känns bra framförallt på kläderna så något händer iaf.
Min dag
9.00 2 ägg, 1 rågmacka m. ost & paprika, kaffe m. mjölk
11.00 Kaffe m. mjölk
12.30 Rester från Tacosalladen
16.00 Stek, 1 potatis, sås, 1 msk lingon, sallad
Ska ta en frukt när jag är färdig här
  • 30 min rask promenad

Jag har träningsvärk i mina ben. Både på fram och baksida. Måste vara från utfallen igår.

Måste erkänna att det var faktiskt lite svårt vid middagen idag. Stek är rikitgt gott:-). Tog nog en liten bit mer än vad jag skulle. Men jag åt inte så jag blev proppmätt utan jag var ändå lagom.

2 kommentarer:

  1. Pepp, pepp kommer här! Du jobbar på bra!

    SvaraRadera
  2. Tack:-). Behöver peppning ibland. Allt känns mycket lättare då:-)

    SvaraRadera