2009/01/29

Resultat 3:dje veckan:-)

Rsultat för denna veckan är färdiga. Hade inga större förhoppningar men dom var riktigt bra. Hur nöjd som helst:-). Kan undra vad det blivit om jag hade lyckats vara duktig hela veckan.
Vikt: - 1,2 kg Totalt -6,7kg
Bröst: - 0,5 cm Totalt -2,5 cm
Under bröst: -1 cm Totalt -4,5 cm
Midja: -1 cm Totalt -6 cm
Höft: -1 cm Totalt -5 cm
Stuss: -1,5cm Totalt -5,5cm
Lår uppe: - 0,5 cm Totalt -2 cm
Lår nere: -0 cm Totalt - 2,5 cm
Arm: -1 cm Totalt -2 cm

Mitt första delmål blev ju reviderat redan först veckan. Satt ju -6kg till påsk men eftersom jag tappade hela 4,5kg första veckan så la jag på 6 kg till från v. 2.

  • Delmål 1 -10,5 till påsk. Har 3,8kg kvar till det. Känner mig faktiskt ganska hoppfull att jag ska klara det. När jag klarar det får jag nog se över mina andra delmål också eftersom jag sedan satt 12kg till midsommar. Och klarar jag påskmålet;-) så är det ju inte mer än 1,5kg kvar och det känns inte så sporrande. Men det tar jag vid ett senare tillfälle. När jag klarat första delmålet. För det ska jag göra:-)

1 kommentar: