2009/01/27

En bra dag:-)

Kan faktiskt bara le idag. Jag har varit så duktig idag:-). Maten har gått bra, har fått improvisera lite men jag är helt nöjd.
Min dag
8.00 En skål yoghurt m. honung, 1 rågmacka med ost & gurka, kaffe m. mjölk
10.00 Kaffe m. mjölk
12.00 Rester från ugndrostade grönsaker, 2 kokta falukorvsbitar, 1/2 clementin
16.00 Kaffe m. mjölk
16.30 1 rågmacka m. salami, 1 liten fruktyoghurt
18.30 Chili con carne, lite ris, 1 tomat
Kommer ta en frukt senare eller 2-3 riskakor m. ost. Har fått tag på riktigt tunna riskakor som är i storlek med fincrisp, inte stora allså;-).
  • 40 min prom. lite raskare än normalt
  • 10 bryggan
  • 2x10 sidolyft
  • 3x10 curl
  • 2x10 utfall med en 2kg hantel i vardera hand

Valde att sänka tempot lite eftersom jag har fått ont på lite konstiga ställen senaste tiden. Kändes riktigt bra och kunde därför ta 40 min istället. Kanske ska säga att det var på löpbandet.

Maten har känts bra. Var lite orolig att jag skulle få sug när jag var nere och handlade. Gick jättebra och det känns skönt. Var på Ö&B och dom hade kromtabletter billigt så jag köpte för 3 månader. Hoppas verkligen dom kan hjälpa. Bara genom att köpa dom tror jag att då kände jag att jag inte kunde slarva. På maxi köpte jag sen några allevobars så att jag ska ha om det krisar någon lunch eller middag. Nu planeras det för fullt igen:-). Jag har haft en bra dag och är supernöjd med tanke på hur det har sett ut dom senaste dagarna.

2 kommentarer:

  1. Åh vad skönt att du kommit ifas igen, det är så jobbigt när det börjar gå utför så är det lätt att det fortsätter, jag är sån. Du är jätteduktig som bröt mönstret så fort. Heja heja....
    Imorgon kommer det gå lika bra:-D

    SvaraRadera
  2. Hejjar på dig! Du kommer klara det här! :-)

    SvaraRadera