2009/01/04

Förberedelse

Det har gått ganska bra idag. Har varit på affären två gånger idag och inte handlat något godis. Stolt är jag:-D. Har inte ätit så bra mat idag men det kommer. Ska ha skafferirensning ikväll för att det inte ska finnas något godis, chips eller kakor undanstoppade som kan fresta sen. Kommer att äta chips ikväll för det vet jag att här ligger och det kan jag unna mig ikväll. Ni vet kvällen innan allt ska förändras:-).
Kollade i skafferiet och jag har nutrilett till 3-4 dagar så det kör jag igång på. Får se hur länge jag klarar på ren kur för jag brukar få sånn huvudvärk och bli lite skakig av det. Tar så länge det går oavsätt om det blir 1 eller 4 dagar. Vet inte om jag ska försöka med kombinerad sen ett tag. Tror nästan det om jag nu har nutrilett så det räcker.
Funderar fortfarnade på mina mål och till ikväll måste dom vara färdiga för att sättas på print. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar