2009/01/13

Dagsredovisning;-)

Jag har så jäkla ont i min benhinna på höger ben:-(. Det är så typiskt när man väl kommer igång. Men jag undrar om jag inte brukar få det ibland när jag varit väldigt inaktiv och sen börjar röra på mig. Vet inte om det kanske är så att man går ut för hårt i början. Så nu blir det till att ta det lite lugnare ett par dagar så att det inte blir värre. Får nöja mig med en lagom promenad runt kvarteret några dagar. Tänkte att jag kunde cykla en stund istället men det är typ cyklar från 80-talet och sadlen var INTE skön att sitta på så det hoppade jag faktiskt.
Dagen har annars varit bra. Har blivit lite konstiga mattider för jag har varit på hälsoundersökning och då fick jag inte äta innan.
Dagen har sett ut på följande vis:
6.15 Liten skål yoghurt m. honung, 1 rågmacka m. ost & paprika, 1/2 gul kiwi, kaffe m. mjölk
10.00 1 banan, kaffe
12.30 Chili con carne, 1 tomat
16.00 Stuvade makaroner, 3 falukorvbitar, sallad
20.00 1 äpple
  • 10 minuters promenad på löpband, kunde ej mer pga benhinnan
  • 10 minuter på Vibra Mover
  • 3x10 situps

Måster leta upp fler core-övningar för jag vet inga föruton lite magövningar då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar