2009/01/29

Dagens lunch

Bjuder på dagen lunch
Tomatsås m. räkor & vitlök, pasta, sallad
Tycker fortfarande det är svårt när man ska lägga upp pastapotioner. Blir ganska ofta förmycket och jag får ta bort istället. Idag fick jag ta bort nästan hälften av pastan jag lagt upp för att det skulle bli en lagom portion. kan ju hoppas att jag lär mig till slut. Men jag tror att det kan vara så att det ser väldigt lite ut när man lägger upp pastan. Sen lägger man lite sås av någotslag på och vips så är det en stor portion istället. Men jag lämnar iaf. Tidigare hade jag stoppat i mig det bara för att det var gott. Än så länge har jag inte gjort det men jag har inte haft potatisgratäng eller potatismos ännu. Två av mina absoluta favoriter som jag alltid blivit så mätt av så jag knappt kan resa mig sedan;-). Kan bara inte sluta äta det så det lär inte serveras här på ett tag även om det hade varit riktigt gott:-). Utmanar inte ödet om det inte behövs;-).
Nu ska jag och tjejerna ut i skogen och traska. Blir vad motion jag får idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar