2009/01/07

Frukosten var så god:-)

Åt frukost i morse och det var så GOTT. Att två dagas intagande av bara dricka kan göra att man uppskattar frukosten så mycket. Det jag saknat meste, under tv å dagar då;-), är att få sitta ner tillsammans med dom andra. Vi äter i princip alla målen under dagen tillsammans om vi är hemma. I lugn och ro, för det mesta, och pratar och berättar vad som hänt osv. Och det kan jag göra igen:-).
Har funderat hur jag gör med motion dom dagar jag börjar 14 och jobbar till 22. Har faktiskt ingen lösning på det. Innan hinner jag knappt för då är det så mycket här hemma som ska hinnas med innan man ska iväg. Gå upp och lämna hade jag kanske hunnit men då får jag gå hem ikväll och det tycker jag inte om. Och sen har jag dessutom precis blivit av med den stressen jag kände att hinna med allt på fm och sedan hinna gå upp. Fick vara färdig ca 1 1/2 timme innan för att hinna. Jag har faktiskt ingen lösning på dom dagarna:-?. Jobbar jag bara till 20 tänkte jag att jag kunde stanna kvar och gå en halvtimme på löpbandet på jobbet. Men vem orkar det klockan 22? Inte jag iaf. Men när jag tänker efter har jag nog inte så många långa kvällar. 4 stycken på 6 veckor var det så det är nog ingen större fara att inte få motion dom dagarna. Förutom för den kommande abstinensen sen då;-).

1 kommentar:

  1. Du får skaffa en träningscykel,de har jag gjort så den ska jag använda igen, nu knäcker den extra som klädhängare =)

    SvaraRadera