2009/01/10

Lördagscola:-)

Ytterligare en dag till handlingarna;-). Känns bra även idag. Har svårt att få in mellanmål eftersom vi har sovit så länge de senaste dagarna. Kan inte äta tätare heller eftersom det ändå blir var 3-4 timme som vi äter.
Dagen har sett ut på följande vis:
9.30 2 ägg, 1 rågmacka m. ost & paprika, kaffe m. mjölk
11.30 Kaffe m. mjölk
13.00 Resterna från tacosalladen, 1/2 clementin
16.45 Makatonigratäng, rivna morötter
19.00 1 banan
Ska snart unna mig 1 glas cola zero
  • Promenad 35 minuter i normal takt
  • Bastat 40 minuter, tror inte det gör någon skillnad för vikten men skönt var det:-)

Jag har klarat mig igenom bolibompa med Molly i knät när hon åt sitt lördagsgodis. Luktade så gott och jag kände smaken av bilarna i munnen. Smakade inte en enda bit. Tycker det är förtidigt att unna sig godis. Om några veckor kan jag säkert ta någon bit, men inte nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar