2009/01/05

Dag 1 ~~Starten~~

Invägning och måtten färdiga. Fruktansvärt tråkiga siffror blev det. Allt var tresiffrigt utom måtten på lår och armoch tur var väl det;-).
Frukosten är intagen bestående av en Nutrilett. Kommande dagar kommer också bestå av denna läskande dryck;-). Inte god. Provade syrrans strategi idag och drack med sugrör och det gick bra.
Samtidigt tycker jag inte om att inte äta tillsammans med tjejerna. Vill inte på någotvis visa att det är ok att inte äta. För det är det jag gör nu. Vill inte överföra eller påverka dom med att man måste gå ner i vikt men det är inte lätt. Nu ska jag bara köra ren kur några dagar och sen kommer jag nog att äta frukost och middag och dricka resten ett tag till.
Svåraste är middagen. Luktar gott i hela huset och man sitter i lugn och ro och äter och småpratar. Rickard kom med förslaget att jag kunde gå ut och gå då och det ska jag göra.
Kommer att be honom att ta lite förebilder också på mig idag. Usch säger jag bara och innan jag sett dom också.
Då var jag igång och denna gången är den sista.
Jag ska lyckas

2 kommentarer:

  1. Jag rekommenderar dig att läsa den här bloggen om du inte gjort det redan... www.metrobloggen.se/vagenfran137kg

    Ett bevis på att man kan äta gott och ändå gå ner i vikt om man verkligen vill. Sen kanske metoden inte fungerar för alla (ändra kosten och skippa godiset;-)) men jag tror att det går om man gett sig 17 på det!

    Lycka till!
    Kram Anna-Karin(Jollan05)

    SvaraRadera
  2. Kikar in och önskar dig lycka till på viktresan! Du klarar det!

    Kram Sagogryn

    SvaraRadera