2009/01/05

Första dagen avklarad

Då var snart första dagen till ända. Mår hyfsat men som jag trodde har ett litet molande i huvudet börjat. Har intagit 4 påsar nutrilett hittills och ska snart ta den sista. Drack en kopp kaffe med mjölk precis efter påsen i em men annars har det inte varit mer. Måste dricka mer vatten än vad jag gör också för jag är nog lite slarvig med det.
Har fått lite tips och ideér från Mazarin, hennes blogg finns i länklistan, hur hon har gått till väga och jag tycker om hennes tänk. Lite så jag hade i tankarna också. Vanlig mat med lite GI tänk. Detta kommer att gå bra. Ett mantra jag kommer säga mycket känns det som;-).
  • Ett varv runt slingan dock med barnvagn. Bättre än ingenting:-)

1 kommentar:

  1. Det kommer gå superbra!!
    Pepp pepp, du har satt upp riktigt rimliga mål tycker jag, lagom takt är alltid bäst!!

    SvaraRadera