2009/01/23

Dagsredovisning;-)

Dagen har varit bra. Först nu ikväll har jag börjat bli sugen. Började fundera lite och undrar om det inte kan vara så att det är jobbigare för mig att jobba kväll. Anledning: Hade alltid godis vid sidanom när jag har jobbade till 20. Kunde ju smyga lite med det då. Kan ju vara så att det är däeför som jag känner sug ikväll igen eftersom jag har jobbat till 20. Låter inte det som en trolig förklaring. Ett gammalt mönster jag måste bryta. Men det är så fruktansvärt jobbigt när suget kommer.
Min dag
8.00 I skål yoghurt m. honung, 1 rågmacka m. ost & gurka, kaffe m. mjölk
10.30 Kaffe m. mjölk
12.00 Ugnsbakad lax, 1 potatis, ca 1 msk creme bonjour charlottenlök och gräslök, ärtor
14.00 1 clementin
16.30 4 chivapchichi(stavning?), sallad m. tomat & champinjoner, ca 1 msk av vitlökssåsen från igår
20.00 1 banan, 2 små riskakor m. ost, 1 kopp te m. mjölk & honung
  • Ingen motion. Skulle ha gått på bandet men har ont på baksidan av vä. knä.

Känns lite surt att det inte blev en promenad ikväll men jag vågar inte chansa. Lyssna på min kropp så kommer jag säkert att kunna gå hur långt som helst sen. Jag tror faktiskt det är ganska hårt att gå på bandet i sådan rask takt men jag kan inte göra på annat sätt. Men det är bättre att ta det lungt när det inte känns 100 så jag inte skadar något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar