2009/01/07

Matdagbok

Mår skit rent ut sagt. Är så förkyld och tung i huvudet. Har ändå klarat dagen galan:-).
8.30 Liten tallrik yoghurt m. lite honung, 1 rågmacka m. ost & paprika, 1/2 gul kiwi, kaffe m. mjölk
10.30 Kaffe m. mjölk
12.oo Pasta, fiskbullar i kokosmjölk smaksatt m. curry och ingefära, sallad
14.00 Clementin
16.30 Kycklingklubba, halv burk keso, tomat
19.00 Banan
Motion har det då inte blivit någon idag eftersom jag jobbade till 22. Fast även om det hade funnits tid hade jag faktiskt inte orkat idag. Nu ska jag nog gå och lägga mig och förhoppningsvis klara av att jobba även imorgon.

2 kommentarer:

  1. Vad bra du har ätit idag.
    Jättebra...
    Önskar dig en bra dag idag också.

    SvaraRadera
  2. Tack..
    Är faktiskt riktigt nöjd med tanke på hur jag mår:-)

    SvaraRadera