2009/01/11

Resultat 1:a veckan:-)

Jag är så jäkla glad:-).
Vågen och måttbandet har talat idag och det var helt underbart det dom sa;-)
Såg ut på följande vis:
  • Vikt: - 4,5 kg Totalt -4,5 kg
  • Bröst: - 1 cm Totalt -1 cm
  • Under bröst: -1,5 cm Totalt -1,5 cm
  • Midja: -2 cm Totalt -2 cm
  • Höft: -1 cm Totalt -1 cm
  • Stuss: -3cm Totalt -3cm
  • Lår uppe: - 2 cm Totalt -2 cm
  • Lår nere: -1,5 cm Totalt - 1,5 cm
  • Arm: -0,5 cm Totalt -0,5 cm

Jag vet att det mesta är vätska som har försvunnit nu eftersom det är första veckan men för min del spelar det ingen större roll bara kilona försvinner. Jag vet att det är fel resonemang men dom ska ju bort och denna veckan börjar förhoppningsvis fettet också försvinna. Jag måste påminna mig själv och verkligen tro på det.

  • Jag är nöjd med 0,5 kg i veckan
  • Det måste få ta tid. Kommer inte att hända att jag är fit for fight till beach-09. Kommer säkert tycka det är skittråkigt men jag jobbar på det och jag säger bara: Beach-10 akta dig, då blir jag farlig;-).

Jag är så jäkla glad:-).

3 kommentarer:

  1. Tack... Jag är så stolt:-)

    SvaraRadera
  2. Men vad duktig du är.:-) Det är jättemycket på en vecka. Du har all rätt att vara stolt. Sträck på dig...

    SvaraRadera