2009/01/15

Nöjd:-)

Jag är grymt nöjd med dagen:-). Core-övningarna har gjort sitt så jag kommer kanske inte ur sängen imorgon. Körde någon mage och en på bak. Den på baken tycker jag känns i låren också. Tog löpbandet idag och än så länge känns benhinnan bra. Häll tummarna att det blir så också.
Min dag:
8.30 Liten skål yoghurt m. honung, 1 rågmacka m. ost & paprika, 1/2 gul kiwi, kaffe m. mjölk
10.30 Kaffe m. mjölk
12.00 1 liten potatis, 3 fiskpinnar, liten klick remoladsås, sallad
15.00 1 clementin
16.30 Resterna från risotton, 1 chorizo, sallad
20.00 1 banan
  • 30 minuter promenad på löpbandet, lite raskare än normalt
  • 10 bryggan
  • 3x10 curl
  • 10 knäböj

Jag är inte trött på frukosten ifall någon funderar på det. Kommer troligtvis äta den ett tag till innan jag försöker ändra. Byter brödsort ibland. Osten kommer jag nog aldrig kunna klara mig utan. Inte alls gott med köttpålägg. Nej osten stannar;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar