2009/01/19

Dagsredovisning;-)

Har varit en ganska hyffsad dag men inte perfekt. Tog några tuggummi i em och efter det har jag varit sugen på något. Så inget tuggummi för mig då allså. Låg en massa ischoklad på jobbet. Tycker inte om dessa men så var det någon som påpekade att dom smakade kaffe. Så när jag kom in från kvällsturen tog jag en:-(. Fy skäms på mig.
Min dag
8.30 Liten skål yoghurt m. honung, 1 rågmacka m. ost & paprika, kaffe m. mjölk
10.30 Kaffe m. mjölk
12.00 Resterna från steken
14.00 1 äpple
16.30 Makaronilåda m. sallad
19.30 1 ischoklad:-(
20.30 1 banan
  • 30 min rask promenad
  • 2x10 sidlyft per ben
  • 3x10 curl

Nya tag imorgon. Ska ner och handla då så vi får hem lite fräscha grönsaker.

Problem: Jag har börjat tänka på semlor. Det skyltas överallt om färska semlor nu. Ska ta en funderare när det passa att jag ta en (1). Väntar förhoppningsvis någon vecka till.

2 kommentarer:

  1. Du unnade dig en. :-))

    SvaraRadera
  2. Tack vännen:-). Alldeles rätt, unna var det ju;-).

    SvaraRadera