2009/01/08

Jag mår bra:-)

Jag mår faktiskt över förväntan om man bortser från förkylningen då. Tycker det ser så lite ut när man lägger upp på tallriken men det är fullt tillräckligt. Trodde jag skulle vara hungrig men det är jag inte heller förutom nu på kvällen. Nu känner jag mig riktigt hungrig men det finns inget jag kan göra för på kvällen äter man inte;-).
Dagen ser ut på följande vis:
8.30 Liten skål yoghurt m. honung, 1 rågmacka m ost & paprika, 1/2 gul kiwi, kaffe m. mjölk
10.30 Kaffe m. mjölk
12.30 Spenat, 1 ägg, 4 fiskpinnar
16.30 Rester från lunchen igår, fiskbuller i kokosmjölk, 1 clementin
19.00 1 banan
Samt 3-4 fichermansfriend under dagen
  • Motion har inte blivit idag heller. Delsvis för att jag slutade 22 samt pga förkylningen

1 kommentar:

  1. Ja,allt på Minus är bra,men de känns som de är lång väg från 600 gram till de 25 kg som jag vill gå ner,men men man får ta de lite eftersom.
    Ett tips mot Godissug är kromtabletter (finns på hälsokosten) de funkade på mej när jag hade svårt att sluta med godis...samt Mycket vatten..

    SvaraRadera